Original War - Zwierzęta
W grze poza podstawowymi jednostkami ludzkimi są też dostępne różne zwierzęta, które mają duży wpływ na przebieg akcji gry. Dzięki nim jesteśmy w stanie zwiększyć siłę naszych ataków, przyspieszyć rozbudowę swojej bazy i nie tylko.
A oto krótki spis wszystkich dostępnych w grze zwierząt:
Tresowane:

Małpolud - Nasz przodek towarzyszący nam przez całą grę. Ten ssak z rodziny człowiekowatych zamieszkiwał naszą planetę 2 mln lat temu. Dzięki specjalnym szkoleniom nasi naukowcy mają możliwość rozmowy w ich prymitywnym języku, oraz werbowania ich do naszego oddziału. Po zwerbowaniu małpoluda mamy możliwość wyszkolić go na inżyniera, żołnierza, a nawet nauczyć je prowadzić pojazdy.
Standardowe umiejętności (z możliwością podszkolenia):
Prędkość: 10
Obrona: 10
Przeciwko Żywym: 11
Przeciwko Pojazdom: 5
Przeciwko Budynkom: 9

Tygrys szablozębny - Bardziej rozbudowana wersja naszego współczesnego tygrysa. Ten dużych rozmiarów ssak z szczęką wyposażonymi w duże i ostre kły, jest prawdopodobnie najgroźniejszym drapieżnikiem tamtych czasów. Można go tresować i wykorzystywać do obrony szejków, oraz jako ich zwierzęta "domowe". Często jednak kończą, jako obiekt polowań.
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 15
Obrona: 10
Przeciwko Żywym: 25
Przeciwko Pojazdom: 11
Przeciwko Budynkom: 11
Obiekty polowań:

Echidna - Jest to średniej wielkości, żyjący poniekąd do dziś stekowiec z rodziny kolczatkowatych. Żywi się owadami które łapią się na jego ciało pokryte lepka śliną. Staje się najczęściej obiektem polowań twoich żołnierzy.
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 10
Obrona: 5
Przeciwko Żywym: 0
Przeciwko Pojazdom: 0
Przeciwko Budynkom: 0

Phororhacos - Prehistoryczny kuzyn aktualnie żyjącego seriema. To imponujących rozmiarów ptaszysko (jest dwa razy większy od strusia) jest bardzo dobre jako cel polowań.
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 10
Obrona: 5
Przeciwko Żywym: 0
Przeciwko Pojazdom: 0
Przeciwko Budynkom: 0
Pozostałe:

Ryba - Praprzodek naszej ryby, to jeden z najstarszych kręgowców na świecie. Porusza się jedynie w wodzie, gdy znajdzie się poza wodą ginie. Służy jedynie do ćwiczeń strzeleckich.
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 10
Obrona: 5
Przeciwko Żywym: 0
Przeciwko Pojazdom: 0
Przeciwko Budynkom: 0

Eohippus - To jeden z dalekich przodków współczesnego konia, jest to jeden z najstarszych gatunków koniowatych. To bardzo szybkie i małych rozmiarów zwierzę niestety nie zostało użyte w grze (ale można je wykorzystać).
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 15
Obrona: 10
Przeciwko Żywym: 0
Przeciwko Pojazdom: 0
Przeciwko Budynkom: 0
Środki transportu:

Mastodont - Te ogromne stworzenia rzędu trąbowców, to wymarli przodkowie naszych współczesnych słoni. Dzięki ich kłom bardzo dobrze sprawdzają się w walce, a ze względu na swoje rozmiary mogą posłużyć również jako luksusowy transport. Po przeszkoleniu pracują dla naszych szejków jako bojowy środek transportu.
Standardowe umiejętności:
Prędkość: 11
Obrona: 80
Przeciwko Żywym: 30
Przeciwko Pojazdom: 60
Przeciwko Budynkom: 50
Author: Daniel 'zoNE' Gabryś
Posted on 2008.01.23
Last updated on 2008.01.24